2018. január 2., kedd

Újévi tervek 2018


Némi bizonytalansággal forgatom a fejemben a gondolatot, hogy tegnap új év kezdődött. A 2017-es év nem kifejezetten az én évem volt, bár sok jó dolog is történt. Életemben először jelent meg nyomtatásban egy novellám, felkerültem egy könyv hátsó borítójára, elérkeztem az egyetemi tanulmányaim feléhez, munkahelyet váltottam ahol ezerszer jobban érzem magam, illetve "hivatalosan" is megkezdtem az önálló életemet egy fantasztikus lakásban. Mondhatni, a változások, a sikerek éve volt ez, ami egészen elképesztő, hiszen ez volt a "mottóm" 2017-re: a sikerek és a pozitív változások éve. Régebben a legjobb barátnőm minden év elején "kijelölte", hogy minek az éve lesz az adott esztendő, ezt a hagyományt követve adtam címet 2017-nek, és utólag belegondolva hihetetlen módon bejött, még ha a változások nem is mindig pozitív irányba történtek. 
Most, 2018 hajnalán úgy érzem, még mindig erre van szükségem, megerősítésre és változásra, még akkor is, ha a folyamat sokkal lassabb, mint szeretném. De nem kívánom magamnak, hogy ugyan az ismétlődjön az életemben, csak pepitában, mint tavaly, ezért az idei évet az önismeret évének teszem meg. Ez csupán egy kívánság, iránytű magamnak, de aki szintén valami hasonlót kíván saját magának, nyugodtan érezze sajátjának ezt a "címet". 
A magánéleti terveket mellőzve természetesen a bloggal, az olvasással is vannak terveim, igazából ezekről szeretnék most írni. 
  • 2017-ben kereken 50 könyvet sikerült olvasnom, az előző évekhez képest ez viszonylag kevésnek számít. Közrejátszott az is, hogy a sok kötelező mellett nem tudtam azokat a könyveket olvasni, amiket szerettem volna. Idén szeretném megcélozni a 60 könyvet, úgy gondolom, ez elég reális, ha azt nézzük, hogy a "nem kötelező" könyveket nagyobb kedvvel és gyorsabban olvasom. :D
  • Természetesen az egyik legfontosabb könyves célom, hogy újra beindítsam a blogot. Szeretném felpörgetni az oldalt, több értékelést és egyéb bejegyzést hozni. Nagyon remélem, hogy időm engedni fogja - elsősorban a vizsgaidőszak után. :D
  • A bejegyzésekkel kapcsolatban: karácsonyi ajándékként befizettem a Book a Sloth Club meglepetésdobozára három hónapra nagyon várom!! :D, így szeretnék majd én is unboxing bejegyzésekkel és persze a könyvek értékelésével jönni az első negyedévben. 
  • Lehetetlennek tűnik, de jó lenne idén kevesebb könyvet venni, és elolvasni azt a rengeteg kötetet, amit felhalmoztam a tavalyi évben. Mondom ezt úgy, hogy már úton van a 3 legújabb könyvem. :D 
  • Elég régen írtunk Kettőspont bejegyzést, pedig nagyon szeretem ezt a rovatot, úgyhogy nagyon örülnék, ha idén kicsit több közös olvasást sikerülne beiktatnunk. 
  • Nagyon szeretnék többet foglalkozni az írással, hiszen hatalmas megerősítés volt számomra, hogy a novellámat beválogatták a Csillaglesbe. 
Nos, szerintem ennyi, igyekszem nem túlvállalni magam. :D 
Ti mit terveztek erre az évre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése