2017. december 22., péntek

Év végi hajrá booktag

Eléggé elfoglalt vagyok így év vége táján, így nagyon passzol a mostani hangulatomhoz ez a Tag - az még belefér, hogy kitöltsem :D Annának köszönet a kihívásért!
1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?
Nászéstébolynászéstébolynászés...öhm, szóval Böszöményi Gyulától a Nász és tébolyt kezdtem el, és nagyon szeretném olvasni, de mostanában csak reggeli közben sikerült. :D Pedig állati jó, higgyétek el, és nem is vagyok benne biztos, hogy be akarom fejezni, ugyanakkor nagyon kíváncsi vagyok a végére, szóval...téboly az van bőven. 
2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Hát ezen még sosem gondolkoztam, szerintem nincs.
3. Milyen új megjelenést vársz még?

Már nem várok semmit, szerencsére mindent kézhez kaptam, amire nagyon vártam. Kivéve a The City of Mirrorst, de már kezdem elveszíteni a reményt, hogy valaha is megjelenik...
4. Mi az a 3 könyv, amit idén még el szeretnél olvasni?
 

Hahaha. Haha. Ha. Örülök, ha egy belefér :D De egyébként olvasnám A háború lelkét, A tündérkapu titkát és az Artemist. Szerintem ebből maximum a A tündérkapu fog sikerülni, de annak is nagyon fogok örülni.


5. Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre?



Hűűű ez nagyon jó kérdés, nem szoktam ilyen összesítést csinálni soha, pedig lehet, hogy jó lenne egy top 5 lista. Az egyik valószínűleg a már említett Nász és téboly lesz, meg úgy összességében az egész sorozat (bár az első rész tavaly olvastam). A másik befutó nálam idén Scott Westerfeld Leviatán trilógiája lett, elképesztő atmoszférájával és a lapok közül kibuggyanó végtelen fantáziájával kenterbe ver mindenkit.
 6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?

El, de ez általában úgy van, hogy a fele se lesz meg annak, amit szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése