2017. augusztus 11., péntek

Summer Days Booktag




Anna barátnőm tegnap előtt felhívta rá a figyelmemet, hogy már vagy 3 BookTagre is kihívott, én meg teljesen le vagyok maradva mostanában mindennel. Szóval íme egy könnyed nyári kérdezz-felelek, mivel úgyis vészesen rohan felénk az ősz.

1 - Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?
Azért azzal a kijelentéssel vitatkoznék, hogy több a szabadidőm, idén nyáron is elég keveset sikerült olvasni magamhoz képest. De hogy a kérdésre válaszoljak, valószínűleg Meg Cabot Mediátor sorozatát olvastam a legtöbbször, bár nem esküdnék meg rá.
2 - Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!

Ha nyár, akkor olyan könyv, amihez kedvem van. Nem igazán vannak tipikus nyári olvasmányaim, ellenben vannak kötelezőim, de minden lelkesedésem ellenére még egyet se sikerült sorra kerítenem idén. Érdekes félévnek nézünk elébe. :D
3 - Egy szerinted tipikusan nyári olvasmány:
Rebecca Wells - Vagány nők klubja talán azért, mert egy nyaraláson olvastam először évekkel ezelőtt, és nagyon szerettem. Más kérdés, hogy most mi lenne róla a véleményem, de talán majd nyugdíjas éveimben eljutok odáig, hogy újra olvassam. :D 

4 - Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?
Sam és Grace, Maggie Stiefvater Mercy Falls farkasai sorozatából. Semmi szerelmi háromszög, semmi játszmázás, csak a színtiszta rajongás, elkötelezettség és szeretet a másik iránt. Kicsit naiv és meseszerű, de imádom.
5 - Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?
Soha nem volt "könyves bakancslistám", kivéve egyetlen egy helyet, Torockót,  egy erdélyi kis falut, amely egy varázslatos völgy szívében fekszik. Jókai Mór Egy az Isten című regényében ismertem meg, és évek óta nagy vágyam volt eljutni oda. Idén nyáron sikerült, így már egyáltalán nem halnék meg boldogtalanul. :D
6 - Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél!
Hú, nem nagyon szoktam ilyesmiket olvasni, valahogy nem kívánom erre "pazarolni" a kevéske szabadidőmet...Nem tudom, hogy kell értelmezni a "borzongatót", ha tipikus horror, akkor végképp nem tudnék mit mondani, de én úgy értelmeztem, hogy a frász kitört tőle és teljesen kiakasztott és ennek ellenére az egyik kedvenc könyvem, ez pedig a Battle Royale. Virtuális integetés és "húzd le magad" Az éhezők viadalának, amit ott szidok, ahol tehetem :D :D
7 - Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!
Nem akarok kiábrándítani senkit, de én az ilyen típusú könyveket kilométeres messzeségből szoktam kikerülni.
8 - Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?

Az Ármány és kézfogót vittem magammal Erdélybe, ki is végeztem - sajnos -, és lesz még hozzá egy-két szavam, az tuti. :D 

Annám, köszönöm a kihívást és bocsi, hogy figyelmetlen vagyok :D, nemsokára jövök a többi tartozásommal is, amint megtalálom őket :D Nem hívok ki senkit, mert nem vagyok nagyon képben más blogokkal, néhányat kivéve, azoknak a szerkesztőiről pedig tudom, hogy más ezer éve kitöltötték. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése