2018. március 7., szerda

Unboxing: Book a Sloth Club március

 
 
Néhány szó azoknak, akik nem tudják, mi a Book a Sloth Club. Ez egy remek kezdeményezés, amely eljuttatta a könyves meglepetésdoboz-mozgalmat hazánkba is. Lehetőség van egy-három-hat-tizenkét hónapra előfizetni a meglepetésdobozra, ami tartalmaz egy könyvet és sok-sok könyves relikviát, apróságot. A tartalom természetesen meglepetés, és minden hónapban egy megadott témához igazodik. Létezik már a magyar mellett angol doboz is, illetve jövő hónapban jön ki az első Fandom doboz, amely Sarah J. Maas könyvei köré épül.

Múlt hónapban azt írtam, hogy mióta előfizettem a dobozokra, olyan, mintha minden hónapban szülinapom lenne - ebben a hónapban tényleg szülinapom volt, így személyes ajándéknak tekintem ezt a szuper csomagot. :D Most még izgalmasabb volt a dobozbontás, mert úgy döntöttem, már a munkahelyemen kibontom - kolléganőim lelkes érdeklődésének kereszttüzében. Meg kell mondjam, nem csak nálam aratott sikert a tartalom :) 
 
Nem hittem volna, hogy lehet überelni az előző dobozt, de a márciusi még sokkal jobban sikerült. Egy igazán minőségi, színekben és témában is harmonizáló csomagot kaptam, ráadásul nagyon gyors szállítással. Nagyon elégedett vagyok, nem tudnék semmi negatívumot mondani - bővebben, képekkel a figyelmeztetés után. 

A továbbiakban SPOILER veszélyes lesz a bejegyzés, aki még nem kapta kézhez a saját dobozát, zárja be szépen az oldalt - és természetesen térjen vissza később, ha kíváncsi a véleményemre :) 
 
Téma: Ötórai tea
 
 
Fülszöveg:
Edward ​még csak tizenhat éves, és már Anglia királya. De sajnos épp haldoklik, ami elég kellemetlen, ha azt nézzük, hogy inkább az első csókja tervezésével kellene foglalkoznia, mint azzal, hogy kire is hagyja a trónt…
Jane Edward unokatestvére, akit sokkal inkább érdekelnek a könyvek, mint a romantika. Szerencsétlenségére Edward beleegyezett a megházasításába, hogy ezzel bebiztosítsa a trónöröklését. Ráadásul van valami igen furcsa a neki kiválasztottban: Gifford ugyanis egy ló. De tényleg, a férfi minden egyes nap hajnalán egy nemesi szénafalóvá változik – csak hogy naplemente után a fogai között szénaszálakkal változhasson vissza emberré. Ettől eltekintve azért meg kell hagyni, hogy roppantul jóképű, és Jane szívében szép lassan hely szabadul fel számára is.
A történet egyre zűrösebbé válik, ahogyan Edward, Jane és Gifford egy kolosszális összeesküvés közepén találják magukat. Miközben a királyság sorsa a tét, hőseinknek saját összeesküvést kell szőniük, számos harcot megvívniuk, kalandozniuk, s a szívük sem maradhat szárazon. De vajon sikerül véghezvinniük a tervüket, amíg a fejük még a helyén lehet?
 
Véleményem: Ez az első könyv az eddigiek közül, amiről már hallottam, mielőtt megkaptam volna. Nagyon örültem, mikor megláttam, hogy "ismerős", mert bár érdekel, nem biztos, hogy magamtól megvettem volna. Ami kicsit zavar, az az, hogy már megint egy sorozat első részét kaptuk, zsinórban harmadszor. Örülnék végre egy különálló, egyrészes könyvnek, de talán legközelebb. Egyébként ez a könyv nagyon angolos, tökéletesen passzol a témához, és igazán nagy élmény lesz teát kortyolgatva olvasni :D A lehető legjobb választás volt a csomagba.
A könyv mellé természetesen könyvjelző is jár, ami szerintem eddig a legszebb mind közül, ráadásul nagyon illik a tartalom-kártyához és a témához is. A hátulját nem fotóztam le, de nem meglepő módon egy teáskanna van rajta. A könyvjelzőn látható szöveg a következő: "Az esős napokat otthon kell tölteni, egy teával és egy jó könyvvel." Micsoda örök érvényű igazság, nem? :D 

2. Finomságok
Nem is lenne az igazi a doboz teasütemény nélkül. Két csomag kekszet is kaptunk, ezek közül az egyik glutén mentes - szerintem nagyon kedves a csapattól, hogy gondoltak azokra is, akik csak glutén mentes termékeket tudnak fogyasztani. Nem hiszem, hogy ezek az ajándékok hosszú életűek lesznek. :D 
A képen látható továbbá egy kandispálca, amilyet én még soha nem kóstoltam, nem is igazán tudom, hogyan kell "használni", de majd utánanézek. Külsőre nagyon szép, bár a képen a csomagolástól annyira nem látszik, gondolom az íze is jó lesz - vagy a tea íze, amibe mártogatom? Tényleg nem értek hozzá, na, de tök jó. :D 
Az a furcsa, kissé amorf golyó egy rózsa illatú fürdőbomba (most ez a variált elem, többféle verzió van: levendula, borsmenta, rózsa, citrom, kamilla, jázmin), amitől az egész dobozom illatozik. Sajnos csak zuhanyzónk van otthon, ezért egyelőre nem tudom hasznát venni, de néhány hónap múlva úgyis költöznünk kell, remélhetőleg egy fürdőkádas lakásba. 

3. Tea, tea, tea
Nem vagyok egy nagy tea fogyasztó, a kávémániások táborát erősítem, de ez a kedvenc részem az egész dobozból, és biztos, hogy motiválni fog a teázásra. Az egész csomag úgy ahogy van eszméletlenül cuki. A London témájú dobozban - mennyire jól néz ki! - teafű van, a felirat szerint English Breakfast Tea. Kíváncsi vagyok rá, biztos, hogy valamelyik nap tesztelni fogom, természetesen a lajháros tea mártogató segítségével, az új bögrémben. 
Oké, még egyszer: LAJHÁROS tea mártogató. Létezik ennél aranyosabb dolog a világon? Imádom, komolyan :D Az a mosoly az arcán! Már előre élvezi a csobbanást a meleg teába :D Nagyon ötletes ajándék, teli találat. 
A bögre is eszméletlenül szép, igazi teázós bögre, amiben még szűrő is van. Sosem használtam ilyen, tetővel ellátott bögrét, már alig várom, hogy kipróbálhassam.

Összegzés
 
 
Értékelés: 5/5 Tökéletes. Komolyan, egy aprócska hibát sem tudtam felfedezni, pedig igyekszem mindig kritikusan szemlélni a dobozokat, próbálok elfogulatlan lenni. Pontosan azt kaptam, ami a témához elvárható volt, minőségi termékeket válogattak össze kiváló ízléssel - csak rá kell nézni a színekre! Minden nagyon igényes, mégis külön kiemelném a tartalom kártyát és a könyvjelzőt. Eddig mindig volt némi problémám a nyomtatott dolgok minőségével, mostanra viszont sikerült teljesen felszámolni a pixeles, vékony papíros dolgokat. A tartalom kártya akár képeslapnak is elmenne, annyira szép - ki is kerül majd az asztalom fölé, a mágikus lények mellé. Nagyon örülök, hogy ennyire figyelnek a Book a Slothnál a visszajelzésekre, és fejlődésre használják az építő kritikát.
Ár-érték arány: Ezzel kapcsolatban nem tudok újat mondani, szerintem mindenképpen megéri az árát.

Következő doboz (április): Gondolat spirál/Magic&Diviners (angol doboz)/ Sarah J. Maas Fandom doboz. A magyar dobozt illetően 99%-ban biztos vagyok benne, hogy kitaláltam a könyvet, ezért még egy kicsit gondolkozom, hogy megrendeljem-e, tekintve, hogy nem vagyok oda különösebben az íróért. Viszont most már úgy vagyok vele, mint sokan a lottóval, ha egyszer nem veszem meg, biztos akkor lesz ötösöm - ebben az esetben akkor lesz a legjobb/legszebb/legötletesebb a doboz. Azt hiszem, csapdába ejtettem magam. :D

Megrendelhetitek itt: www.bookaslothclub.shoprenter.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése