2018. február 14., szerda

Unboxing: Book a Sloth Club február


Néhány szó azoknak, akik nem tudják, mi a Book a Sloth Club. Ez egy remek kezdeményezés, amely eljuttatta a könyves meglepetésdoboz-mozgalmat hazánkba is. Lehetőség van egy-három-hat-tizenkét hónapra előfizetni a meglepetésdobozra, ami tartalmaz egy könyvet és sok-sok könyves relikviát, apróságot. A tartalom természetesen meglepetés, és minden hónapban egy megadott témához igazodik. 

Mióta megrendeltem 3 hónapot a Book a Sloth Clubnál, olyan, mintha minden hónapban lenne egy szülinapom. Bevallott gyengém, hogy szeretek csomagot kapni, még akkor is, ha én rendelem, és tudom, hogy mi lesz benne. Van egyfajta öröme a bontogatásnak, az új könyvvel mivel mi mást rendelnék általában? való első "találkozásnak", a polcra helyezésről való ábrándozásnak. Ezt az örömöt megtízszerezi a tény, hogy fogalmam sincs, mi lesz a dobozban. Gondolhatjátok tehát, hogy mennyi akaraterőre volt szükségem, hogy végigüljem a mai munkanapot, hiszen már reggel 8 óra körül megérkezett hozzám a csomag - és természetesen az itthoni nyugalomban, az Ember társaságában esik a legjobban az unboxing. Nagyon-nagyon-nagyon hosszú nap volt, nekem elhihetitek. 
De megérte várni, spoilermentes véleményem szerint ez a doboz kenterbe verte az előzőt. Nagyon jól összeállított csomagot kaptam, amiben a legtöbb dolog megfelelt az ízlésemnek. Bővebben a spoiler figyelmeztetés után :) 

A továbbiakban SPOILER veszélyes lesz a bejegyzés, aki még nem kapta kézhez a saját dobozát, zárja be szépen az oldalt - és természetesen térjen vissza később, ha kíváncsi a véleményemre :) 

Na, most, hogy a kötelező kört lefutottuk, nézzük meg, miféle jóságok kaptak helyet a februári dobozban.

Téma: Mágikus lények


Fülszöveg:
Furia Faerfax a könyvek világában él. Nem csoda hát, hogy minden idejét a családi birtok hatalmas könyvtárában tölti. De ez a könyvtára különbözik az összes többitől: tele van különleges lényekkel és mágiával. De a legnagyobb titkot birtokába csak a könyvmágusok juthatnak. Furiának eltökélt szándéka, hogy ő is könyvmágus legyen. Ám ehhez meg kell találnia a lelki könyvét. De aztán a bátyját elrabolják, és Furiának ez mindennél fontosabbá válik. Hogy testvérét megmentse Libropolisba, a könyvkereskedések városába kell mennie. Számtalan veszéllyel kell szembenéznie, ám Furia rendületlenül küzd nemcsak testvéréért, hanem saját álmaiért.

Véleményem: Érthetetlen számomra, hogy miért szerepel más fülszöveg molyon, és más a könyvön, mivel szerintem a könyv hátulján lévő sokkal izgalmasabb, mint a fent idézett szöveg. 

Bocsi a minőségért, a telefonom
mostanában nem akarja azt, amit én...
A lényeg persze ugyan az, de számomra a Severinnel való levelezés teszi igazán érdekessé a könyvet - azért ugye érezzük a Tom Denem effektet?
A könyvről egyébként nem sokat hallottam eddig, a címe ismerős, de ennyi. Viszont sokkal inkább megfogott a fülszövege és a borítója...te jó ég, ez a borító! Tudom, felszínes vagyok :D  az előző dobozban szereplő könyvéhez képest. Mindig is vágytam egy olyan könyvre, ami a könyvekről szól, a betűkről, a szavak erejéről (erre jó példa az Amatka), szóval nagyon várom, hogy olvashassam. Részemről ez egy teli találat - persze még változhat a véleményem, ha elolvastam a könyvet. 
A könyvhöz egy Libropolis feliratú könyvjelző jár, nagyon ízléses, eddig ez a kedvenc könyvjelzőm a Book a Sloth-tól kapottak közül. Ezen kívül megkaptuk a szerző exkluzív előszavát is, ami Magyarországon kívül eddig csak Thaiföldön jelent meg - Kai Meyer csak annyit kért cserébe, hogy ő is kaphasson a dobozból. Milyen jófej már :D Azért megnéznék tőle egy unboxingot. :D  Nagyon ötletes ez az ajándék, de még nem olvastam el, majd a könyvvel együtt. 


2. Mágikus lények
Számítottam rá, hogy a Book a Sloth csapata megragadja a lehetőséget, hogy ismét a Harry Potterhez nyúljon. Biztos vannak, akik ezt már unják, és őszintén, egy idő után tényleg sok lesz belőle, de jelenleg még abba a fázisban vagyok, hogy nem tudok nemet mondani egy HP-s akárminek. Ezúttal egy Dobbys bögrét és egy furkász kulcstartót is kaptunk a Harry Potter világából. 
A bögre egyik oldalán egy fotó látható Dobbyról, a másikon pedig a "Dobby will always be  there for YOU" felirat. Bár rengeteg bögrém van, mégis örültem ennek az ajándéknak, még akkor is, ha a kép minősége nem az igazi. Láttam, hogy van, aki kicserélteti a bögrét az alján lévő színfakulás miatt, én viszont úgy gondolom, hogy ez az én bögrém, úgyhogy nem adom vissza azért, hogy aztán ki tudja, mi történjen vele. Hiszen Dobbyt is tökéletlenül szeretjük! :) A felirat viszont sajnos nem nyerte el a tetszésemet, kicsit feleslegesnek érzem, illetve, ha már nem angol dobozt vettem, akkor legyen magyarul az idézet. 
Sokakkal ellentétben nem vagyok egy nagy furkász-fanatikus, de tetszik a kulcstartó, már fel is került a slusszkulcsomra. :) 
A képen látható még egy könyvjelző, aminek az egyik felén csikóhal, a másikon hableány található. Aranyos, passzol a doboz témájához és jó a minősége is, biztos, hogy használni fogom.
A furkász alatt egy - a leírás szerint - főnixtoll alakú toll látszik. Nos, nem tudom, milyen alakja van egy főnixtollnak, de az biztos, hogy nem ezüst színű :D Ezt, és a "nagyon műanyag" voltát leszámítva tetszik, szerintem nagyon ötletes, egyébként meg szépen fog, szóval használatba lesz véve, bár az irodába nem biztos, hogy el merem vinni. :D 
Az utolsó ajándék a képen egy robbanós cukorkás nyalóka a Trollok című mese szereplőjével és elvileg matricával, még nem bontottam ki. A nyalókáért nem rajongok, de robbanós cukorka...hát na. A matricáról nem is beszélve. Tök jó! :D 

3. Valami, ami külön pontot érdemel
Oké, ez tényleg 100%-ban teli találat volt. Némi háttérinformáció: az okot nem nevezem meg, de a legjobb barátnőm egy ideje mindenféle egyszarvús "termékkel" lát el engem, kezdve a hűtőmágnestől egészen a kissé debil plüss unikornisig. Ez amolyan belsős vicc mifelénk. :D Szóval mikor ezt megláttam...na, akkor tudtam, hogy ez lesz eddig a kedvenc dobozom :D Arról még fogalmam sincs, milyen párnára fogom ráerőszakolni, de, kedves Zizi, mérget vehetsz rá, hogy ha nálam alszol, ezt fogod kapni a fejed alá. :D 
Ja, igen, a képen látható még a doboz tartalmának leírása. Szeretném kiemelni, hogy mennyit javult a minőség az előző hónaphoz képest: most kemény papírra, nagyon szépen kidolgozva, aranyos illusztrációkkal készült a tartalomleírás. Őszintén szólva nem tudom, hová kevertem el az előző havit, de az biztos, hogy ezt kiteszem valahová, megérdemli. :) 



Összegzés

Értékelés: 5/4,5 Már csak egy kicsi hiányzik az 5 ponthoz :D A bögre minőségével nem vagyok megelégedve, de elfogadom olyan tökéletlennek, amilyen. Egyébként minden más teli találat volt, igényes és ötletes válogatást kaptak mindazok, akik megrendelték a dobozt. A témához teljes mértékben igazodnak az ajándékok, a könyv is érdekesnek ígérkezik. Csak így tovább! 
Ár-érték arány: Továbbra sem "sajnálom rá a pénzt", szerintem megéri legalább egy hónapot kipróbálni, de nem bántam meg, hogy egyből 3 hónapra fizettem be. A csomag bőven megéri az árát, szemmel láthatóan nőtt a színvonal, úgyhogy van rá esély, hogy ha letelik a negyedév, újra benevezek néhány körre :) 

Következő doboz (március): Ötórai tea/Welcome to Wonderland (angol doboz) Úgy sejtem, átnyergelünk a romantikus témákra, ami igazából nem baj, fantasyből egyenlőre pont megfelelő mennyiség jutott de légyszi-légyszi legyen valamikor sci-fi is :D Gondolom, a magyar doboznak is lesz némi köze az Alice csodaországban-hoz, de azért remélem, hogy elenyésző, mert nem vagyok nagy rajongója a könyvnek. Kíváncsian várom!

Megrendelhetitek itt: www.bookaslothclub.shoprenter.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése