2017. augusztus 18., péntek

TBR BookTag


Tartozásaim  Anna felé - második felvonás. Először is, köszi a kihívást, most legalább jól az orrom alá dörgölöd, hogy miket nem fogok soha az életben elolvasni...:D #kevésszabadidő Befejeztem a nyafogást :D Szóval, aki nincs tisztában a TBR jelentésével én sem voltam sokáig, azoknak mondanám, hogy ez az angol To Be Read rövidítése, magyarul várólistának becézzük. A következőkben arról lesz szó, hogy mik azok a könyvek, amik rajta vannak a listámon - de arra senki nem ad választ, hogy mikor fogom tudni mindet elolvasni. :D

1 - Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?
Huh, hát...molyon van várólistám, oda sok mindent felpakoltam, inkább az "érdekel" nevet adnám neki, szóval erre ritkán nézek fel, mert vannak "előbbre való" könyvek, amik rajta sincsenek. Aztán fejben is tartom, hogy mi az, amit mindenképp szeretnék valamikor elolvasni, illetve a polcaimon sikítoznak az évek/hónapok óta olvasásra váró példányok - amikor túl hangosan sikítanak, gyorsan veszek még párat és azokat sorolom előre. :D :D
2 - Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?
Amihez éppen kedvem van, azt olvasom, más nem érdekel. Illetve most még a KönyvmolyPárbajt próbálom befejezni, nem tudom, mi lesz belőle...
3 - Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?
Ezt most a molyosról lesem le, mert amúgy a fejemben lévő listán nincsenek dátumok :D Nathaniel Hawthorne: A skarlát betűt tettem fel először anno '14-ben.
4 - Egy könyv, amit nemrég adtál hozzá a várólistádhoz:
Jackie French - Hekja, ezt Arwen egyik Top 5 Szerda listájáról emeltem el :D A Sógornőnek ajánlom megtekintésre a könyv linkjét :D
5 - Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra:
Szerintem ilyen nincs, inkább fülszöveg alapján szoktam.
6 - Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni:
Jussi Adler-Olsen: Hajtóvadászat. Az az igazság, hogy szerettem ennek a sorozatnak a részeit, de aztán kicsit "kritikusabb" szemmel kezdtem olvasni az egyik kötetet, és halálra szenvedtem magam, annyira pocsékul volt megírva, szóval lehet, hogy ezt és az utána következőket is hanyagolnám.
7 - Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy:
Oké, aki olvas, annak totál elege lehet ebből, de semmit sem várok jobban a The City of Mirrorsnál. Most komolyan. Mikormikormikor? :D 
De aljas leszek és mondok még hármat, mert nekem senki ne mondja meg, hogy csak egyet lehet. :D Amit még nagyon várok, az az Ambrózy báró esetei 4. része valakit szét fogok cincálni, ha nem az lesz benne, amit szeretnék :D, a Mediátor sorozat új része, amit a Ciceró Kiadó egyszer megígért, de még azóta se láttam sajnos, illetve Hugh Howey-tól a Dust, amiről sajnos semmi hír nincs, én pedig bele fogok őrülni, ha nem tudom meg, mi lesz a sorozat vége...
8 - Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te:
Nem tudom, hogy kellene ezt értelmeznem... :D Mondjuk legyen George R.R. Martin - Sárkányok tánca
9 - Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl:
A.M.Aranth - Oculus: minden figyeltem áradozik róla, szóval nagyon kíváncsi vagyok.
10 - Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni:

11 - A könyvek száma a molyos várólistádon:
Molyon kereken 90 :D Egyébként még ezen felül legalább 30 a fejemben...

Köszönöm még egyszer a kihívást és a gyötrelmes kínokat :DDD, szokás szerint nem adom tovább, de akinek kedve van, forrásmegjelöléssel vigye nyugodtan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése