2016. július 11., hétfő

A kérdésre, hogy ki ez és mit akar...

...nincs valódi válaszom. Igazából utálok bemutatkozó szövegeket gyártani, ezért jól megfontoltan nem is szoktam ilyesmivel foglalkozni. Viszont az in medias res sem tartozik a kedvenceim közé, szóval úgy gondoltam, hogy nem kezdek el bejegyzéseket dobálni a levegőbe. Tehát, bugyuta bemutatkozó szöveg jön :) 
Juli vagyok, nincs semmi fura és látszólag értelmetlen netes becenevem, lehet, hogy ez a kreativitásom hiányát mutatja, minden esetre nekem megfelel. 22 éves vagyok, és meglepő módon minden percben öregebb :D Dolgozom, mellette levelezőn tanulok, egy elég távoli jövőben tanító leszek. Ha netán olyan elvetemült vagy, hogy levelezőn gondolkozol, nagyon szívesen lebeszéllek róla privát üzenetben :D Szívesen elmesélem a tapasztalataimat, ha bárkit érdekel, de ezt a blogot nem erre szánom. Szeretem a könyveket, a kávét (a kettő együtt kimeríti azt a fogalmat, hogy amivel a Julit meg lehet venni), a kávézókat, a hosszú -lehetőleg eltévedős - túrákat, a szép városokat, a szép nemvárosokat, a csipkét, a baglyokat, a steampunk cuccokat, és minden egyebet, amitől az ember nem válik egyéniséggé :D Ezen kívül és főként: szeretek egy Embert, a Team-et, meg egy Kék kutyát. 
Most, hogy rengeteg haszontalanságot olvastál rólam, elmondom, miről fog szólni a blog, csak hogy még több haszontalanságot írjak. Ez a blog arról fog szólni, hogy olvasok könyveket, aztán elmondom, hogy mennyire utáltam őket. Régen arról szólt volna, hogy mennyire oda meg vissza vagyok értük, csak az a gond, hogy a "korosodással" kritikusabb lettem, szóval az elmúlt időszakban sok könyv nem tetszett annyira, mint amennyire pár éve esélyes lett volna. Persze nem fogok habzó szájjal szétcincálni minden könyvet, csak annyira, amennyire megérdemlik, és persze rengeteg olyan könyv lesz, amit továbbra is imádni fogok, nem kell aggódni. Csupán az a célom, hogy megpróbáljak TudatosOlvasó lenni, és nem elvakultan imádni mindent, amit papírra nyomtattak, vagy amire papírt pazaroltak. A fő célom az, hogy az emberek megválogassák az olvasmányaikat és az igényességre törekedjenek, meglássák a hibákat és a bravúrokat egyaránt. Ja, meg a világbéke :D 
A technikai oldalról: nem vagyok egy nagy tősgyökeres blogger, nem értek a mindenféle kódok beágyazásához, de igyekszem beletanulni. A blog végső formáját valamikor fogja elnyerni, az biztos, hogy nem ma. Egyelőre nincsenek tervben állandó rovatok, hírek a megjelenésekről stb, ez még bármerre alakulhat. Kezdetnek lesznek könyv értékelések, aztán a többi meg valahol félúton hozzácsapódik. 

Nos, szerintem ennyi, menet közben úgyis minden kiderül. Ha netán nagyon érdekelnélek, a moly.hu profilom nagyjából mindent elárul, amit nem, az meg titok :) 
https://moly.hu/tagok/julicsenge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése