2017. július 1., szombat

Hónapbúcsúztató - Június


Egyszer írtam már egy ilyen bejegyzést, azóta igazából nem nagyon volt mit összefoglalnom, mert kissé lankadt a lelkesedésem, illetve időm sem nagyon volt az írással és az olvasással foglalkozni. Most, hogy végre végeztem mind a 11 vizsgámmal, jobban ráérek, ezért úgy gondoltam, megpróbálok minden hónapban írni egy összegzést, ha lesz miről. 
A június viszonylag nyugalmas volt a fent említett okok miatt, de pozitívan értékelem, hogy elkezdtem a hónap végén "visszatalálni" a blog életébe. Ehhez az is hozzájárult, hogy májusban kiderült, szerepelni fog az írásom a legújabb Moly-antológiában, így nekiálltam a régieknek. Elsőként a Tetovált mementót olvastam és értékeltem, majd testvére, a Magánvégtelen következett.  Ezzel együtt minden nappal egyre inkább tűkön ültem - és ülök most is -, hogy végre új információkat tudjak meg az új könyvről. Annyi már biztos, hogy Csillagles lesz a címe, ami egyre jobban tetszik, minél többet gondolok rá. Csak láthatnám már a borítót! :) Egyébként erre a linkre kattintva előrendelhető, itt pedig találtok segítséget a rendeléshez.
A két antológiát egy ifjúsági regény, a Gergő és az álomfogók követte, aminek segítségével Böszörményi Gyula újabb oldalát volt szerencsém megismerni. 
Ezen a héten rájöttem arra is, hogy a blog júliusban ünnepli az első szülinapját. Hogy ne maradjon felköszöntés nélkül, játékot hirdettem, amire július 11-ig még jelentkezhettek.  
Úgy döntöttem, csatlakozom a Top 5 Szerda bejegyzéssorozat írói közé, aminek köszönhetően szerdán meg is született az első írásom, ami a Hate to Love kapcsolatokról szól. Ide kattintva megnézhetitek, hogy ki az 5 kedvenc könyves párosom, akik a kezdeti utálkozás és civakodás ellenére szerelembe estek egymással. 
Júniusi utolsó könyv értékelésem egy rég elmaradt recenzió volt, Scott Westerfeld Behemótja, amit legalább annyira szerettem, mint az első részt, ha nem jobban. 
A hónap zárásaképp összeszedtem azokat a könyveket, amiket a nyáron szeretnék elolvasni. Nem estem túlzásba, időmhöz mérten "csak" 10+1 regényt szemeltem ki magamnak.

Mi várható júliusban?

Nos, erre a hónapra nagyobb aktivitást, és az elmaradásaim bepótolását tervezem. Mindenképp szeretném folytatni a Top 5 Szerda rovatot, ebben a hónapban is nagyon érdekes témák lesznek, már el is kezdtem tervezni a következő bejegyzést. Ezen kívül jövő hétre tervezem A Rudnay-gyilkosságok értékelésének megírását, ezzel összefüggésben pedig el szeretném kezdeni a Beretva és tőrt.  További elmaradásaim is vannak, bár egyik sem olyan régóta, mint a Rudnay. Írni fogok Böszörményi Gyula sci-fi antológiájáról is, a Mindörökké várniról, ami nagyon más, mint az eddigi írásai, és emiatt ha lehet, még jobban a szívemhez nőtt. Júniusban pár óra alatt kiolvastam Fredrik Backman újdonságát is, A hazavezető út minden nappal egyre hosszabbat, erről szintén szeretnék majd írni. Remélem, bele fog férni a Góliát értékelése is, bár ezt is viszonylag régen befejeztem, és kezdenek homályosulni az emlékeim. Ezen kívül biztos, hogy lesz végre-valahára Kettőspont bejegyzés is, ami Marko Kloos Frontvonalak című military sci-fijéről fog szólni. Spoiler: ezúttal nem vagyunk teljesen egy véleményen ;) :D
A könyves bejegyzéseken kívül tervezek még egy cikket arról, hogy milyen apró változtatásokat hoztam az elmúlt időszakban az életemben, amikkel egy kicsit környezettudatosabb gondolkodást próbálok kialakítani magamban. 
A legjobbat a végére, bár gondolom ez senkit nem érdekel :D Két év után végre egy kicsit hosszabb szabadságra megyek, amit nem győzök kivárni. Hogy ez alatt az idő alatt milyen bejegyzések lesznek, az attól függ, mit tudok előre beidőzíteni - de addig biztosan el lesztek látva, csak nyugi :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése