2017. május 4., csütörtök

Asszociációs kihívás #3


 Amíg várakozunk arra, hogy visszatérjek az életbe a blogolás mezejére, hoztam egy kihívást, ha már értelmes dolgokat nem írok, legalább szórakozzunk jól addig is :D A kihívás ötletgazdája FairyDust, de bárki kitöltheti, természetesen forrásmegjelöléssel, nem vagyunk barbárok, na. A játék lényege, hogy előre meghatározott gif-ekről asszociációkat írjunk, mivel könyves blog(ok)ról van szó, nyilván célszerű könyves témában. Valahogy így:


Én, amikor megszólal a telefonom, és Gabi az, a GLS-től, legújabb könyveimmel felszerelkezve: 

 

A gondolat, hogy soha nem lesz elég időm a világ összes könyvének elolvasására, ezt váltja ki belőlem:

 


Ilyen akadályokba ütközik a hang a fülemnél, amikor az egyetemen a kötelező irodalmat sorolják:


Panda= én, labda= a legújabb, ezer éve várt könyvem khm The City of Mirrors khmkhm, kéz= olyan földhöz ragadt kötelezettségek, mint a munkába járás.


Én, amikor azt ígérgetem, hogy most már írok egy normális - értsd: értékelős - bejegyzést:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése