2017. január 16., hétfő

EREDMÉNYHIRDETÉS- Könyvtárkisöprés I.

Kedveseim!

Szinte hihetetlen, milyen sokan játszottatok velem az első - de nem utolsó - Könyvtárkisöprés keretein belül. Már a jelentkezés ideje alatt is láttam, hogy rengetegen vagytok, de a végső összesítésnél döbbentem csak meg igazán, ugyanis alaposan kenterbe vertétek a Mark Lawrence által szponzorált játékomat. Míg arra 44-en jelentkeztek (ami szintén szép szám), a mostani nyereményjátékra 95 (!) jelentkező volt. Köszönöm-köszönöm, jófejek vagytok, bírlak titeket :D Még egy kis statisztika: 
  • a Kalitkába zárt álmok volt a népszerűbb, ezt a könyvet ugyanis 58-an szerették volna "elrabolni" tőlem,
  • míg a Lamentet 32-en.
  • 5 ember írta, hogy mindkettőnek örülne, őket a Lamenthez soroltam, hogy kicsit egyenlítődjenek a számok.
Tudom, már mindenki marhára unja a rizsázást, nem is kínozlak tovább titeket. A 95 ember közül a két nagyon-nagyon szerencsés nem más, mint:


Oké, pocsékul néznek ki a képek, nagyítsatok rá! :D  Tehát: 
A Kalitkába zárt álmokat s.majer.szofia nyerte, a Lamentet pedig Alessa Herondale! Gratulálok nekik, és köszönöm a játékot! Kérlek írjatok egy üzenetet a facebookon, vagy kemendy.julia@gmail.com-ra Nyeremény tárggyal, hogy meg tudjuk beszélni a postázást! FIGYELEM! Ha 10 napon belül nem jelentkeztek, új nyertest sorsolok! Megértéseteket köszönöm.

Maradjatok velem, mert februárban érkezik a Könyvtárkisöprés II! Ja, és nemsokára írok a Tövisek Királyáról és a Tolvajbecsületről ;) :D 

UPDATE 2017.01.27.

A Kalitkába zárt álmok első nyertese sajnos nem jelentkezett a megadott határidőn belül (10 nap), illetve semmilyen elérhetőségét nem sikerült kiderítenem, akármennyit "nyomoztam" is utána. Nagyon sajnálom, mert tényleg mindent megtettem, hogy elérjem, de kénytelen voltam új nyertest sorolni.
A következő felhívás MINDENKINEK szól, főleg azoknak, akik az új játékban részt vesznek!
Figyeljétek a blogot, különben ti is lecsúszhattok a nyereményről! Azt hittem, egyértelmű, de úgy látom, muszáj elmagyaráznom. Ez nekem nem a lájkgyűjtés miatt kell - legyünk őszinték, nyilván jó nekem, hiszen minél több emberhez jut el a blogom, annál jobb. De a követés a ti érdeketek is, míg zajlik a verseny (utána felőlem törölhettek is, ha idegesítő vagyok :D), különben honnan tudjátok meg, ha nyertetek? Azért adtam a 10 napos határidőt, mert ha valaki tényleg szeretné az adott könyvet, úgy gondolom, gyakran nézegeti az oldalt - legalábbis magamból kiindulva. Egy feltétele volt a versenynek, a blog követése, és sajnos előző nyertesünk - úgy látszik- ezt nem teljesítette, különben jelentkezett volna. Mindenkinek mondom, ez nem csak az én érdekem, erre figyeljetek oda! Illetve arra is, hogy ha a blogon jelentkeztek, valami elérhetőségetek legyen a google profilotokon, különben az életben nem talállak meg titeket.
Köszönöm és sajnálom, ugyanakkor örömmel jelentem be, hogy az új nyertesünk:
Ohr-Bakos Erika! Neki is 10 nap áll rendelkezésére a nyereményért való jelentkezésre, reméljük, ezúttal nem lesz erre szükség 
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése