2016. augusztus 4., csütörtök

Átépítés

A blogon jelenleg munkálatok zajlanak. Nem tudom, meddig fog tartani, míg ki tudok kísérletezni egy normális design-t, de addig is csak mérsékelten szörnyülködjetek a kaotikus állapotokon, nyugi, nem marad így. Szólok, ha már lehet kritizálni :D 

Update
Mutatom az első változtatást:




Mostantól ilyen jópofa agyakkal fogom pontozni a könyveket, mert az ilyen képes bigyók menők és nem akarok lemaradni. Úgy gondoltam, a blog nevéhez illenek az agyak, úgyhogy ez lesz :D Valószínűleg visszamenőleg is megcsinálom majd. Mindig a rózsaszín agyakat kell számolni, így lesznek a könyvek egy agyas, két agyas, három agyas, négy agyas és öt agyas értékelésűek. Tökre agyas vagyok, hogy ezt kitaláltam, nem? :D 
Update2 
Mára befejezettnek nyilvánítom a projektet. Biztos, hogy lesznek még változások, ezeket úgyis jelezni fogom, most leginkább azt szerettem volna elérni, hogy valahogy kinézzen az oldal és megszabaduljak a sablontól. A fejlécet és az agyakat :D a Canva segítségével hoztam létre, erre az oldalra pedig Neverhood ajánlójának hatására tévedtem fel, ezúton is köszi! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése